Bestellingen insturen via e-mail
Telefonisch niet goed bereikbaar.

Gesloten vanwege vakantie
Van 1 t/m 24 augustus

- Hoe stuur ik een bestelling in?

Bestellingen worden ingestuurd via info@tokolo.nl.
Minimaal 5 dagen van tevoren.
Voor de aangegeven acties gelden er een specifieke deadlines.

 

– Gaat Toko Lo met vakantie?

Vanaf maandag 1 augustus tot en met dinsdag 24 augustus.

Op woensdag 25 augustus lezen wij onze inbox van e-mails & social media berichten weer.

Vanaf donderdag 26 augustus verzorgen wij weer bestellingen en catering opdrachten.

- Is bezorgen mogelijk?

Bezorgen is mogelijk in overleg, afhankelijk van woonplaats & onze agenda.
Bezorgen bij minimum bestelbedrag van € 35,00.
Bezorgtarief wordt berekend vanaf Woudenberg.

- Hoe werkt het als ik een bestelling wil ophalen?
Ophalen kan op afgesproken dag en tijdstip.
- Kan mijn bestelling ook met de post worden opgestuurd?

Het is mogelijk om een bestelling met Post NL te versturen.
De bezorgkosten en bijkomende risico’s zijn voor de rekening van de klant.
Niet alle producten zijn geschikt voor verzending.


Let op: vanaf mei tot en met begin september is er een zomerstop op verzending van eetbare items.

- Hoe zit het met dieet wensen?

In ons assortiment zitten veel producten die alternatieven bieden.
Klik hier voor meer informatie.