Meest gestelde vragen

Hierbij wat informatie die handig kan zijn voordat er een bestelling wordt geplaatst.

– Hoe stuur ik een bestelling in?
Bestellingen worden ingestuurd via info@tokolo.nl. Minimaal 5 dagen van tevoren.
Voor de aangegeven weekdeals geldt er een specifieke deadline.

– Hoe werkt het als ik een bestelling wil ophalen?
Dat gaat in overleg.
Ophalen kan op afgesproken dag en tijdstip.
Er wordt rekening gehouden met een veilige overdracht volgens de benodigde COVID-19 maatregelen

– Is bezorgen mogelijk?
Bezorgen is mogelijk in overleg en afhankelijk van de woonplaats.
Alles wordt afgeleverd vanuit Woudenberg en de bezorgvergoeding wordt vanaf daar berekend.
Daarbij geldt een minimum bezorgbedrag van € 35,00.
Er wordt rekening gehouden met een veilige overdracht volgens de benodigde COVID-19 maatregelen.

– Hoe werkt het met bezorgrondes?
De bezorgrondes worden aangekondigd via de Toko Lo Update mail.
Het overzicht is terug te vinden via de Tjendol Express.
Aanmelden voor de bezorgrondes kan per woonplaats tot de op gegeven deadlines.

– Kan mijn bestelling ook met de post worden opgestuurd?
Het is mogelijk om een bestelling met de post te versturen.
Daarvoor wordt er gebruik gemaakt van de diensten van Post NL.
De bezorgkosten worden ook in rekening gebracht.

Let op:
Vanwege de COVID-19 situatie kan Post NL geen volgende dag bezorging garanderen.
Het is een risico en de keuze daarvoor ligt bij u.
De inhoud wordt in overleg samen gesteld omdat niet alle producten geschikt zijn voor transport.

– Worden de bestellingen van de Post de volgende dag bezorgd?
Alle bestellingen die met de Post worden verzonden, worden via Post NL opgestuurd.
Na het afgeven van het pakket, ligt de volledige distributie en aflevering bij de post service.
Daar heeft Toko Lo geen invloed op.
Via de opgestuurde track&trace code kunt u het pakket zelf op de voet volgen.
Voor eventuele vertraging vanuit de post service is Toko Lo niet aansprakelijk.

– Kan ik proeftaartjes bestellen voor een bruidstaart?
Het is mogelijk om voor een bruidstaart proef exemplaren te bestellen.
Je krijgt dan de keuze uit 5 smaken. Hiervoor worden wel kosten in rekening gebracht.

– Is het mogelijk om veganistische producten te bestellen?
Dit is mogelijk mits u dit op tijd aangeeft. Houd hiervoor minimaal 5 dagen aan.
Sommige producten zijn al veganistisch, anderen zijn aan te passen.
We bieden ook veganistische taarten aan.

– Kun je rekening houden bij bereiden met allergenen?
Het is mogelijk om daar rekening mee te houden.
Graag expliciet doorgeven wat de allergenen zijn en het reactie niveau.
Daarop wordt de keuze gebaseerd.